2018 október 21.
Főoldal / Egyéb / Újrapozícionálás és élmény a négyzeten a TV2-nél!

Újrapozícionálás és élmény a négyzeten a TV2-nél!

Augusztus 29-én sajtótájékoztató keretében jelentette be Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója, hogy vezérigazgatóságának építkezési szakasza után 2011 őszétől kézzelfoghatóvá válik a megújuló TV2. Az újrapozícionálás látható jelei a TV2 televíziós és webes képernyőjén erős programokban, megújuló arculatban, intenzív fogyasztói kommunikációban, valamint a reklámpiacon hamarosan kezdődő, már a 2012. évre vonatkozó kereskedelmi stratégiában és ahhoz tartozó kommunikációban öltenek testet.

A TV2 megerősödött menedzsmenttel, tulajdonosi támogatással, erőteljes invesztícióval készül az őszi televíziós piacon a megmérettetésre. A Simon Zsolt vezérigazgató által tavaly év végén elindított helyzetelemzést követően született akciótervben kiemelt fontosságú újrapozícionálás célja, hogy a TV2-t domináns, népszerű, magabiztos és sikeres márkaként pozicionálja mind a nézők, mind a hirdetők felé. Ennek egyik szimbolikus eleme, hogy a TV2 márkanevet pozitív jelentéssel kívánják társítani ezentúl: a kettő ugyanis duplát, négyzetet is jelent. így lett az új TV2-szlogen 2011 őszétől: „Élmény a négyzeten”.

A megújuló képernyős arculati elemek mellett az „Élmény a négyzeten” szlogen határozza meg a csatorna műsorstruktúráját is: Magyarország vezető hírműsora, a Tények hosszabb műsoridővel folytatódik, ugyanúgy, ahogy az azt követő Aktív is, a Jóban Rosszban pedig ismét dupla részekkel jelentkezik a Tv2 képernyőjén.

A „duplázás” mellett az élmények fokozódását a képernyős formátum változása is segíti: szeptember 1-jén A Katedrális című négy részes történelmi kalandfilmet már 16:9-es képarányban láthatják a nézők, ahogy a szeptember 16-án induló napi reality-t, az ÖsszeEsküvőket is.

A kultműsorok rajongói számára is szolgált jó hírrel a TV2: ismét képernyőre kerül a Totalcar. És ha már kult: itt egy újabb, kultszagú sorozat, amely a tizenéveseknek szól (de idősebbek is máris rajonganak érte): a Gimi. A Gimi a weben startolt a tv2.hu/gimisorozat oldalon, a TV2 portfólióban történő gondolkodásának egyik progresszív megoldásaként. Az őszt meghatározó programok (pl. az ÖsszeEsküvők) a FEM3 és PRO4 képernyőjén is megjelennek.

Ezt olvastad már?

Magyarországon elsőként a Tarr-nál érhető el az Epic Drama SVOD kínálata

A Tarr Kft. 2018. július 1-31. közötti kódolatlan időszakában a Viasat World Epic Drama csatorna …

2 hozzászólás

  1. Gratulálok a TV2-nek, nálam teljesen jó a 16:9-re váltás MindigTV és T-home esetén is. Mindegy, hogy automatikus, vagy közvetlen 16:9 képméretre váltok,a teljes képernyőt kitölti az adás. S nem kell félperceket várni erre, ellentétben az RTL Klub-al MindigTV esetén…

  2. Annyi fogadkozás után, most sem hiszem el, hogy megújulásra lenne képes a TV2.rnA Totalcar-nak örülök, de remélem az élvezet a négyzeten nem csak azt jelenti, hogy hétköznap kitolják az esti programok műsoridejeit, ezzel “támadva” a még mindig behozhatatlan Barátok Közt sorozatot. rnHja, és a Frei Dosszié is igazán folytatódhatna.

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás