Majka és Szilágyi Áron nagykövetként támogatják az új márka piaci bevezetését és a One szolgáltatásainak népszerűsítését
- A 4iG Csoport 2025. január 1-jétől egyesíti telekommunikációs kereskedelmi szolgáltatásait.
- A Vodafone Magyarország, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech lakossági és nagyvállalati távközlési szolgáltatásai ettől kezdve kizárólag One márkanév alatt jelennek meg a piacon.
- A Vodafone Magyarország Zrt. január 1-től nevet vált és One Magyarország néven folytatja tevékenységét. A One márkanév alatt működő vállalatok 2025. év második felében beolvadnak a One Magyarország Zrt.-be.
- A januári márkabevezetést követően a One integrált ügyfélkiszolgálással és fokozatosan megújuló közös üzlethálózattal várja ügyfeleit.
- A márkabemutató eseményen bejelentették, hogy a One lakossági és vállalati szolgáltatásainak népszerűsítésében márkanagykövetként a háromszoros Európa-, világ- és olimpiai bajnok kardvívó Szilágyi Áron mellett a Fonogram-díjas előadó, dalszövegíró és médiaszemélyiség, Majka is részt vesz az elkövetkező években.
Utolsó szakaszához érkezik a 4iG Csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése. A cégcsoport sajtóeseményen jelentette be, hogy 2025. január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, és a társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat. A közös márkanévhasználat mellett a társaságok jogilag is eggyé válnak és 2025. év második felében beolvadnak a Vodafone Magyarország jogutód vállalatába, a One Magyarország Zrt.-be. A lépéssel létrejön Magyarország második legnagyobb telekommunikációs vállalata, amely a távközlési szolgáltatások teljes spektrumát lefedi a lakossági, illetve a kis- és nagyvállalati szegmensben. Az eseményen bemutatták az új távközlési szolgáltató főbb tevékenységeit, az új márka arculatát, emellett Majka új márkanagykövetként is bemutatkozott.
Megújult szolgáltatásportfólióval és üzlethálózattal érkezik a One
„A One létrehozásával egy olyan új, dinamikus szereplő jelenik meg a piacon, amely egyesíti meghatározó távközlési vállalataink több évtizedes szakmai tapasztalatát és innovációs képességeit. Mindez lehetővé teszi, hogy ügyfeleink számára még magasabb színvonalú, integrált szolgáltatásokat nyújthassunk. Célunk, hogy lakossági ügyfeleink egy szolgáltatótól vehessék igénybe a mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, továbbá a TV- és interaktív digitális tartalmi szolgáltatásokat, vállalati ügyfeleinket pedig még hatékonyabban, a telekommunikációs szolgáltatások teljes spektrumával szolgáljuk ki” – fogalmazott Bányai Tamás, a 4iG Csoport hazai távközlési kereskedelmi vállalatainak vezérigazgatója.
A One küldetése a kapcsolatteremtési pillanatok támogatása
„A One nem csupán egy új név, hanem egy teljesen új szemléletet és megközelítést jelent a magyar távközlési piacon. Küldetésünk, hogy szolgáltatásainkkal és technológiánkkal minden pillanatot teljesebbé tegyünk” – emelte ki a sajtóeseményen Mohamed ElSayad, a 4iG Csoport márkaváltásért felelős üzletfejlesztési és innovációs vezetője. A szakember részletesen bemutatta az új márka arculatát, amelyben a türkiz, a fekete és a fehér színek dominálnak, a kör alakú logóban kézzel írt márkanév pedig az emberközpontúságot szimbolizálja. A One szlogenje – „Minden pillanat számít” – kifejezi a márka legfontosabb küldetését: a kapcsolatteremtés minden formájának támogatását a legkorszerűbb technológiai megoldásokkal.
Majka és Szilágyi Áron is a One márkanagykövetei
A 4iG Csoport már korábban bejelentette, hogy Szilágyi Áron háromszoros olimpiai, világ- és Európa-bajnok kardvívó a 4iG Csoport és a One márkanagykövete lett. Áron kivételes sportolói pályafutásával és eredményeivel tökéletesen megtestesíti a One által képviselt értékeket: a kiválóságot, az innovációt és a folyamatos fejlődésre való törekvést. Az esemény másik apropója az új márkanagykövet, Majka bemutatkozása volt. Az egyik legismertebb médiaszereplő és hazai előadó Majka folyamatosan megújul és keresi azokat az elemeket, amelyekkel újat tud mutatni az embereknek és a közönségének. A kollaboráció révén számos kreatív tartalom készül majd, hiszen az innovatív, de emberközpontú szemlélet a One márka esetében fontos alapértékek.
A meglévő ügyfeleknek nincs most teendője
A sajtóeseményen arra is felhívták a figyelmet, hogy a márkaváltás során a jelenlegi ügyfelek szerződései és szolgáltatásai változatlan formában folytatódnak. A Vodafone és DIGI ügyfeleket nem érinti a márkaváltás miatt automatikus csomag- vagy tarifaváltás, a meglévő szerződéses feltételek változatlanok maradnak.