2020 október 31.

Kapok garanciát a Kínából rendelt termékre?

Sokan tévesen gondolják azt, hogy a Kínából rendelt termékekre nincs garancia. Valójában minden áruháznak megvan a saját garancia ügyintézési menete. Elsődlegesen le kell írnunk nekik a problémát angolul, érdemes fotókat, vagy videót is készíteni a hibáról. Megpróbálnak segíteni megoldani a problémát, ha ez sikertelen, akkor vissza kell küldenünk nekik a terméket, amit vagy javítanak, vagy cserélnek. A visszaküldés költségeit nekünk kell kifizetni, de utólag a webáruház, vagy a PayPal ezt a költséget visszatérítheti, ha kérjük. Tapasztalataink szerint a visszaküldést csak a legvégső esetben szokták ajánlani. Gyakori, hogy, ha hibás terméket kaptunk (és ezt hitelt érdemlően tudjuk is bizonyítani), akkor teljesen ingyen küldenek egy újat, vagy jelentős kedvezményt biztosítanak egy hasonló termékre, a rossz készüléket pedig megtarthatjuk.
Amennyiben vámkezeltetni kellett a terméket, akkor vámkezelési papírokat mindenképp tartsuk meg, mert, ha mégis visszaküldenénk javításra egy terméket, akkor a visszaúton tudjuk igazolni a vámhatóságnál, hogy erre már egyszer kifizettük a terheket, csak javításon volt kint. Amennyiben vámmentes szállítással rendeltük a csomagot, akkor fontos, hogy visszaküldésnél is ragaszkodjunk ehhez, mindenképp előre tisztázzuk az eladóval, hogy hogyan küldi vissza.

Ezt olvastad már?

OneOdio Studio Pro C Bluetooth vezeték nélküli fejhallgató teszt

OneOdio Studio Pro C vezeték nélküli fejhallgató teszt – Kitűnő minőség, olcsó áron

Van szerencsénk ismét egy kiváló Bluetooth fejhallgatót bemutatni nektek, ami nem más, mint az OneOdio …

Comment on this FAQ

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .