2020 november 25.

Reagált a TV2 a romániai csatorna eltűnésekre.

A sajtóban a hétvégén megjelent, félinformációkon alapuló cikkekre reagálva a TV2 Csoport az alábbiakat közli.

Az RCS&RDS S.A. műsorterjesztő (a DIGI Sport anyacége) a TV2 Média Csoport Zrt és a CEE Broadcasting Srl. médiaszolgáltatók engedélye nélkül és ezirányú megállapodás hiányában továbbította a nyilvánossághoz a TV2, a Mozi+ és a PRIME műsorát. A TV2 Média Csoport Zrt és a CEE Broadcasting CO Srl. ezért felszólította a műsorterjesztőt a jogsértő magatartás abbahagyására, melynek a műsorterjesztő eleget tett.

Tehát az RCS & RDS S.A. nem a korábban megjelent cikkekben írt indokok alapján és nem önszántából vette ki az említett három csatornát a kínálatából, hanem a felszólításnak eleget téve az RCS & RDS S.A. megszüntette a jogsértő állapotot.”

Ezt olvastad már?

Digi Mobil Logo

Nem indulhat a Digi az újabb mobilfrekvenciákért

A DIGI Csoport szeretné megköszönni annak a 100 000 embernek, akik aláírták a DIGI-t támogató petíciót, …

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .