2021 január 16.

Piacvezető a DIGI Csoport

Fókuszban a hálózatfejlesztések és az ügyfelek magas szintű kiszolgálása.

2018 júniusától a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. az Invitel Távközlési Zrt. megvásárlásával új struktúrában folytatja tovább tevékenységét. A felvásárlás átrendezte az erőviszonyokat a hazai távközlési piacon. A DIGI Csoport átvette az első helyet a hazai műsorterjesztési szegmensben, az internet- és hangszolgáltatások területén pedig a második legnagyobb szolgáltatóvá vált.

Az Invitel megvásárlásával a DIGI Csoport újabb komoly piaci pozícióra tett szert Magyarországon, szolgáltatási területe és ügyfélköre is számottevően bővült. A társaság 30,4 %-os részesedésével jelenleg első helyen áll a magyarországi teljes televízió piacon, a vezetékes szélessávú internet- és telefonszolgáltatások területén pedig 24,8, illetve 22,7 %-os részesedésével a második helyre lépett a szolgáltatók közötti versenyben.

Folyamatos fejlesztések az ügyfelek minőségi kiszolgálásáért

A DIGI Csoport már több mint 1,1 millió ügyfelet szolgál ki Magyarországon. A társaság kiemelt célja, hogy minél előbb egységesítse szolgáltatás portfolióját, ennek érdekében már június elejétől elindították az informatikai- és kommunikációs platformok összehangolását. A DIGI jelentős erőforrásokat fordít arra, hogy kedvező ár-érték arányú szolgáltatásait a lakosság lehető legnagyobb részének elérhetővé tegye.

Fókuszban a hálózatépítés és a modernizáció

A DIGI Csoport elkötelezett az ügyfelek magasszintű kiszolgálása iránt, és arra törekszik, hogy folyamatosan növelje a szolgáltatási területén található, nagy sávszélességű technológiával lefedett háztartások számát. A gyors, stabil internet- és a minőségi televíziószolgáltatások nyújtásának elengedhetetlen feltétele a modern, jövőálló hálózat kiépítése. A DIGI Csoport ezért – folytatva eddigi stratégiáját – a jövőben is nagy hangsúlyt fektet a hálózatfejlesztéseire.

A DIGI Csoportról

A DIGI Csoport hazánk egyik meghatározó telekommunikációs szolgáltatója. 20 éves tapasztalatával, széles körű portfolióval, magas színvonalú és kedvező ár-érték arányú szolgáltatások nyújtásával rugalmasan követi a fogyasztók változó igényeit. A cégcsoport a DIGI Kft. és az Invitel Zrt. összefonódásának köszönhetően több mint 1,1 millió előfizetőt szolgál ki országszerte, munkavállalóinak száma megközelíti a 2500 főt. DIGI területen jelenleg 60, Invitel területen 22 ügyfélszolgálati irodával várja meglévő és leendő ügyfeleit. A társaság székhelye Budapesten található, több nagyvárosban működő telefonos ügyfélszolgálattal és az ország számos településén jelen lévő műszaki csapatával készséggel áll ügyfelei rendelkezésére.

Ezt olvastad már?

Digi Mobil Logo

Új településeken elérhető a DIGIMobil

Újabb 34, többségében alföldi és kelet-magyarországi településen tette elérhetővé mobil telekommunikációs szolgáltatását a DIGI Kft. …

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .