Tájékoztatjuk Előfizetőinket, hogy 2023. 02. 01-jén, szerdán a hajnali órákban 1:00-tól 5:30-ig a DIGI hálózatkarbantartási és fejlesztési munkálatait végzik kollégáink, ezért az internet, kábeltévé, műholdas TV, valamint vezetékes- és mobiltelefon szolgáltatásainkban a jelzett időszakban kiesés várható.
Amennyiben az érintett szolgáltatásokban a megjelölt időszakot követően esetlegesen hibát tapasztalna, kérjük először szíveskedjen újraindítani hálózati (router, ONT) és médiaeszközeit (set top box).
Amennyiben további kérdése merülne fel, vagy az eszközök újraindítását követően sem elérhetőek szolgáltatásaink, kérjük hívja a hálózaton belül díjmentesen, belföldi hálózatból pedig helyi tarifával hívható 1272-es telefonos ügyfélszolgálati számunkat, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
Az esetleges kellemetlenségért elnézését kérjük, szíves megértését köszönjük!
Üdvözlettel: DIGI Csoport
kerem.meg.szunteton.a.facebook.ot.intaramot.is
messengert.is.
Tisztelettel megjegyezném. Cserébe mi miben részesülünk a kimaradásért. Ugyan is ha valaki ONLINE munkát végez és PONT ebben az idöben dolgozik majd, mivel kompenzálják a kiesö keresetet? Az pedig hogy olykor bejelentés nélkül, értesités nélkül adás szünet, vagy olykor internet nincs… ez már mokás hogy a tech cégek ezeket a dolgokat nem kompenzálják. Ez hogy van?????????????????