Magyarország piacvezető televíziós csatornája, az RTL Klub 1997 októberében kezdte meg sugárzását. A csatornát azóta is a folyamatos innováció és minőségi tartalom jellemzi, ezért is időzítette erre az alkalomra az új arculat bevezetését, amellyel a műsorok közti blokkokban, a műsorok ajánlójában és az RTL Klub promóciós megjelenéseiben is találkozhatnak majd a nézők.
„Az RTL klubot mindig is a sokszínűség jellemezte, minden pillanatban ott vagyunk a nézőinkkel, és változatos kikapcsolódást nyújtunk minden korosztálynak. Ezt a változatosságot tükrözi az új arculatunk is, és bízunk benne, hogy nézőink számára is örömteli perceket szerez majd. Az arculat megjelenésének fontos szerepe van egy csatorna beazonosíthatóságában, és biztos állandóságot jelent a folyamatosan változó műsorok között”- mondta Kolosi Péter vezérigazgató-helyettes.
A 20 éves évforduló kapcsán az RTL Magyarország további fontos bejelentésekkel készül. A múlt emlékezetes pillanatai pedig hamarosan megtekinthetők lesznek az RTL Most oldalain és a csatorna közösségi média felületein.