2017 október 22.
Főoldal / Egyéb / Nemzetközi díjakat nyert a Viasat World

Nemzetközi díjakat nyert a Viasat World

A Viasat World nemzetközi televíziós társaság nyolc rangos díjjal gazdagodott a PromaxBDA, Global Excellence Awards, valamint a hétvégén megrendezett Mediabrand Awards díjátadókon.  A legjobb kreatív kampányokért járó elismeréseket a Viasat Explore, a Viasat History, a Viasat Nature és a TV1000 Premium HD szerezte meg.

A moszkvai Mediabrand Awards díjátadón – ahol a legjobb TV-s marketing, promóciós és design projektek versenyeztek – a Viasat World a főbb szabadon fogható és fizetős orosz televíziós szolgáltatókat felülmúlva két első, valamint négy második helyezést szerzett. A legjobb kábel TV promóció kategóriában A cári birodalom: a Romanovok Oroszországa című műsorhoz készült beharangozó nyerte el az első helyezést, míg a legjobb promóciós design a TV1000Premium HD újévi csatornaismertetőjéért járt.

A Viasat World további négy második díjban is részesült:

  • Legjobb kábel TV promóció – Robotháborúk: A gépek lázadása (Viasat Explore)
  • Legjobb ismeretterjesztő, elemző vagy új műsor promóciója – A cári birodalom: a Romanovok Oroszországa (Viasat History)
  • Legjobb promóciós design – Pingvinek azonosító szpot (Viasat Nature)
  • Legjobb kábel TV promóció – TV1000Premium HD újévi szpotja.
A TV1000Premium HDújévi azonosító szpotja kiemeli a márka családiasságát, stílusát és varázslatos világát azzal, ahogy elénk tárja egy rénszarvas álomszerű utazását az égbolton. Tökéletes 3D-hatás a sötét, drámai, filmszerű tónusokban, szeretnivaló állatok, egyedülálló zene és gondosan kivitelezett hanghatások kombinációja hívta életre a karácsonyi történetet, amely egyszerre szórakoztatja és lebilincseli a nézőket.

A Los Angeles-i PromaxBDA Global Excellence Awards díjátadón a Viasat Nature nyerte az aranyat a legjobb, eddig be nem mutatott műsor kategóriában, a Sir David Attenborough 90. születésnapja különkiadásához készített promóvideójával. A Viasat History a legjobb plakátkampány kategóriában ezüstöt vihetett haza A cári birodalom: a Romanovok Oroszországa című sorozathoz készített poszterrel. A kampány összesen három díjat kapott a kreatív marketing és promóciós kategóriákban. A sorozathoz készült anyagok vizuálisan lenyűgöző képeken és videókon keresztül, élethűen mutatják be a hírhedt orosz dinasztia uralmának drámai eseményeit.

A Mediabrand és a PromaxBDA meghatározó szereplők a világ media- és marketingpiacán. A nyolc díj (3 arany, 5 ezüst) jól tükrözi a Viasat World azon küldetését, hogy modern és innovatív módon hozza el a nézők számára a tudományos és inspiráló kreatív tartalmakat.

Alkotók:

A cári birodalom: a Romanovok Oroszországa beharangozó szpot
Sergey Saprygin – rendező, kreatív producer, Viasat World
Simon Mitchell – PR, kreatív és marketing igazgató
Paul Evans – szenior producer, Viasat World
Rivelty Group – gyártás

TV1000 karácsonyi csatornaismertető
Paul Evans – szenior producer, vezető kreatív, Viasat World
Simone Heineck – vezető designer
Simon Mitchell – PR, kreatív és marketing igazgató
WeareSeventeen – 3D design és animáció

Pingvinek beharangozó szpot
Paul Evans – szenior producer, vezető kreatív, Viasat World
Simone Heineck – vezető designer
Simon Mitchell – PR, kreatív és marketing igazgató
WeareSeventeen – 3D design és animáció

David Attenborough
Lukasz Malisiewicz – producer, Viasat World
Paul Evans – szenior producer, Viasat World
Simon Mitchell – PR, kreatív és marketing igazgató
Tellyjuice – gyártás

Ezt olvastad már?

Októberben arculatot vált a 20 éves RTL Klub

Magyarország piacvezető televíziós csatornája, az RTL Klub 1997 októberében kezdte meg sugárzását. A csatornát azóta …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás