A moszkvai Mediabrand Awards díjátadón – ahol a legjobb TV-s marketing, promóciós és design projektek versenyeztek – a Viasat World a főbb szabadon fogható és fizetős orosz televíziós szolgáltatókat felülmúlva két első, valamint négy második helyezést szerzett. A legjobb kábel TV promóció kategóriában A cári birodalom: a Romanovok Oroszországa című műsorhoz készült beharangozó nyerte el az első helyezést, míg a legjobb promóciós design a TV1000Premium HD újévi csatornaismertetőjéért járt.
- Legjobb kábel TV promóció – Robotháborúk: A gépek lázadása (Viasat Explore)
- Legjobb ismeretterjesztő, elemző vagy új műsor promóciója – A cári birodalom: a Romanovok Oroszországa (Viasat History)
- Legjobb promóciós design – Pingvinek azonosító szpot (Viasat Nature)
- Legjobb kábel TV promóció – TV1000Premium HD újévi szpotja.
A Los Angeles-i PromaxBDA Global Excellence Awards díjátadón a Viasat Nature nyerte az aranyat a legjobb, eddig be nem mutatott műsor kategóriában, a Sir David Attenborough 90. születésnapja különkiadásához készített promóvideójával. A Viasat History a legjobb plakátkampány kategóriában ezüstöt vihetett haza A cári birodalom: a Romanovok Oroszországa című sorozathoz készített poszterrel. A kampány összesen három díjat kapott a kreatív marketing és promóciós kategóriákban. A sorozathoz készült anyagok vizuálisan lenyűgöző képeken és videókon keresztül, élethűen mutatják be a hírhedt orosz dinasztia uralmának drámai eseményeit.
A Mediabrand és a PromaxBDA meghatározó szereplők a világ media- és marketingpiacán. A nyolc díj (3 arany, 5 ezüst) jól tükrözi a Viasat World azon küldetését, hogy modern és innovatív módon hozza el a nézők számára a tudományos és inspiráló kreatív tartalmakat.
Alkotók:
A cári birodalom: a Romanovok Oroszországa beharangozó szpot
Sergey Saprygin – rendező, kreatív producer, Viasat World
Simon Mitchell – PR, kreatív és marketing igazgató
Paul Evans – szenior producer, Viasat World
Rivelty Group – gyártás
TV1000 karácsonyi csatornaismertető
Paul Evans – szenior producer, vezető kreatív, Viasat World
Simone Heineck – vezető designer
Simon Mitchell – PR, kreatív és marketing igazgató
WeareSeventeen – 3D design és animáció
Pingvinek beharangozó szpot
Paul Evans – szenior producer, vezető kreatív, Viasat World
Simone Heineck – vezető designer
Simon Mitchell – PR, kreatív és marketing igazgató
WeareSeventeen – 3D design és animáció
David Attenborough
Lukasz Malisiewicz – producer, Viasat World
Paul Evans – szenior producer, Viasat World
Simon Mitchell – PR, kreatív és marketing igazgató
Tellyjuice – gyártás