Bár a UPC Magyarország beolvadt a Vodafone családjába, a UPC márkanév nem tűnik el teljesen. A hasonló nevű UPC Direct, hazánk egyik meghatározó műholdas televízió szolgáltatója, továbbra is a UPC Direct márkanévvel folytatja tevékenységét a magyar piacon.
A napokban megjelent a UPC Magyarország közleménye, mely szerint a vállalat hivatalosan is elhagyja eddigi jól ismert márkanevét, és április 1-től már a Vodafone égisze alatt folytatja működését.
Fontos tudni, hogy ezzel a lépéssel a UPC márkanév nem tűnik el teljesen, hiszen a hasonló nevű UPC Direct továbbra is ezzel a márkanévvel folytatja tevékenységét. Hazánkban az egyik meghatározó műholdas televíziós csomagokat értékesítő szolgáltató már 2010 óta a UPC Magyarországtól független vállalatként van jelen a magyar piacon.
A UPC Direct márkanév alatt működő szolgáltató anyavállalata korábban ugyanaz a Liberty Global volt, mint a UPC Magyarországnak.
2019-től a UPC Direct új tulajdonosa az M7Group lett. A cégcsoport székhelye a műholdas szolgáltatások fellegvárában, Luxemburgban van. Az M7Group Európa legnagyobb műholdas- és IP televízió szolgáltatója, számos országban nyújt kiváló szolgáltatást, így Magyarország mellett Hollandiában, Belgiumban, Ausztriában, Csehországban, Szlovákiában és Romániában is jelen van.
A UPC Direct kínálatában mintegy 116 magas minőségű műholdas, illetve digitális helyi és nemzetközi csatorna, valamint prémium csomagok széles választéka megtalálható. A szolgáltató 2019 végén bevezetett új, innovatív szolgáltatása a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül érhető el – az új online szolgáltatás akár 50 lineáris csatorna elérését biztosítja a meglévő műholdas termék kiegészítőjeként. Az applikációt a UPC Direct előfizetők díjmentesen tölthetik le, és ezen keresztül bárhol és bármikor hozzáférhetnek kedvenc műsoraikhoz okoseszközeiken keresztül – nem maradnak le egyetlen programról sem.