2020 szeptember 29.

Megújul az Eurosport!

Az Eurosport a „Tápláld a szenvedélyed” szlogennel és új márkaidentitásának bemutatásával szólítja meg világszerte a sportrajongókat.

A lépés egyben izgalmas új fejezetet nyit a Discovery tulajdonában lévő sport-műsorszolgáltató számára. Ezzel egy időben az Eurosport csatorna nevet vált, és a jövőben Eurosport 1 néven lesz elérhető, ezzel is segítve a nézőket, hogy könnyebben megkülönböztessék a két Eurosport csatornát.

A 2015. november 13-án, pénteken bemutatkozó új identitást a „Tápláld a szenvedélyed” szlogen mellett a #közösaszenvedélyünk közösségimédia-kampány támogatja, amely arra hívja fel a rajongókat, hogy osszák meg egy-egy sportág, sportoló vagy csapat iránti elkötelezettségüket és szenvedélyüket bizonyító történeteiket.

A karakteres és magával ragadóúj márkaidentitás az Eurosportot a 21. századba vezeti, miközben épít a csatorna örökségére, DNS-ének több mint 25 éve meghatározó elemeire: az innovációra és szakértelemre.

Az immár teljes mértékben a Discovery irányítása alatt álló Eurosport számára 2015 áttörést hozott: az olimpiai játékok európai közvetítési jogának megszerzése jelzi a csatorna hosszú távú elkötelezettségét, hogy nézőinek emlékezetes élményt nyújtson, és bárhol, bármikor, bármilyen eszközön keresztül összekösse a legkülönbözőbb korú rajongókat kedvenc sportágaikkal.

Ezt olvastad már?

Megújul a TV2 Csoport mesecsatornája

Augusztus 17-től új névvel jelentkezik a Kiwi gyerekcsatorna: TV2 Kids néven folytatódik a legnépszerűbb mesékkel. …

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .