2020 szeptember 26.

Lecseréli a Vodafone a UPC TV box-okat és modemeket

A Vodafone Magyarország és a UPC Magyarország jogi összeolvadása 2020. április 1-jén megtörtént, ezzel a két cég egy jogi entitássá vált. Bár a pozitív változásokat hamarosan már kezdhetik érzékelni az ügyfelek, vannak még további teendők, amíg a UPC korábbi technikai rendszerei teljesen integrálódnak a Vodafone rendszerébe, amiket átmeneti időre részben még a korábbi tulajdonos infrastruktúrája szolgál ki. A Vodafone az integráció felgyorsítása révén a lehető legrövidebb időn belül ki kívánja váltani a jelenlegi működést, és a szolgáltatásokat a lehető leghamarabb a Vodafone saját hálózatára irányítja át.

Április 1-től Magyarországon a Vodafone mint a UPC jogutódja viszi tovább szolgáltatásportfólióját. A beolvadást követően a vezetékes szolgáltatásokat érintő műszaki integrációs folyamat megindult, ennek köszönhetően a felvásárlás előtti időszakhoz képest közel 10 százalékkal sikerült a szolgáltatáskimaradásokat csökkenteni, de az ideális állapotig még van teendő. Részben azonban még mindig a jogelőd társaság korábbi tulajdonosának a vezetékes szolgáltatásait, hálózatát és rendszereit használja a Vodafone Magyarország az ügyfelek kiszolgálása érdekében.

A Vodafone Magyarország számára az ügyfelek elégedettsége kiemelten fontos terület, ezért a szolgáltató folyamatosan, minden erejével dolgozik azon, hogy a vezetékes hálózat esetében tapasztalható esetleges problémákat a lehető leghamarabb megszüntesse és a Vodafone-tól a mobil szolgáltatások terén eddig megszokott szolgáltatási színvonalat biztosítsa. Ennek érdekében a vállalat mindent megtesz, hogy a vezetékes hálózatokat megerősítse és a lehető legrövidebb időn belül kiváltsa a jelenlegi működést, a szolgáltatások saját hálózatra történő átterhelésével, illetve hálózati fejlesztéssel.

„Az elmúlt két hónapban a koronavírus miatt bevezetett otthonról történő munkavégzés és tanulás idején a hálózatunk folyamatos és eddig nem tapasztalt terhelésnek volt kitéve. Összességében elmondhatjuk, hogy a mobil és vezetékes hálózataink egyaránt kiállták ezt a próbát, hiszen az utóbbi esetében a felvásárlás előtti időszakhoz képest csökkentek a szolgáltatáskimaradások, de az ideális állapotig még sok a teendő Ügyfeleink ebben az időszakban érthető módon érzékenyebben reagáltak a nap közbeni, akár csak néhány percig tartó kimaradásokra, vagy harmadik fél által üzemeltetett applikációkban tapasztalt problémákra, így ügyfélszolgálatunknak is közel 50 százalékos extra terhelést kellett kezelnie. A jelentős nagyságrendű hálózatfejlesztés és a műszaki integrációs folyamat felgyorsítása mellett jelenleg is dolgozunk azon, hogy az ügyfélszolgálat kapacitásait is növelni tudjuk, hogy az ügyfelek a Vodafone-tól megszokott gyorsasággal és hatékonysággal kaphassanak segítséget egy esetleges hálózati kimaradás vagy egyéb probléma idején.” – mondta Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország igazgatóságának alelnöke.

Nem csak a hálózati eszközöket, de a lakosságnál található végberendezéseket – modemek, TV boxok – is cserélni fogja a szolgáltató a következő hónapokban, hogy a lehető legújabb és lehető legnagyobb stabilitást biztosító eszközökkel rendelkezzen minden ügyfél. Ennek folyamatáról a Vodafone Magyarország közvetlen csatornákon tájékoztatja az ügyfeleket és ütemezetten cseréli le az eszközöket országszerte.

További infó a Vodafone médiaeszközökről itt érhető el: Vodafone médiaeszközök

Ezt olvastad már?

Kódolatlan prémium csatornák a UPC előfizetőinek

A koronavírus miatt kialakult helyzetben a Vodafone Magyarország szeretné kellemesebbé tenni az otthon töltött időt, …

4 hozzászólás

  1. itt nálunk Újbudán még a huszonöt éves koaxon jön a jel…igaz újfajta UPC boxunk van, működik minden. Most erre a régi hálózatra teszik a mégújabb Vodafon csoda valamiket?

    • Az a “csoda valami” ugyanaz lesz belül, csak más ruhában. Sőt, ahogy olvasgattam fórumokat, inkább bug hegyekkel van tele. Nem ajánlott a működő és jól bevált UPC-s cucc cserélje. Legalább is egyelőre.

  2. Novák zoltan

    Nálam úgy akarják lecserélni a Upc-s boxot, hogy internet kapcsolat kell az új vodafon box-hoz, amit a lakáson át egy újjabb kábeláthúzással oldanának meg. Ezt meg nem engedve megtartottam a UPC-s boxot, viszont ma megszünt a tvszolgáltatas a képernyőn.
    Kérdés: emiatt?

    • Kérdezd meg a Vodafone-t a 1270-es telefonszámon. A kábelt nem lehet elrejteni a lakásban? Azért kell a net hozzá, mert több funkciót fogsz kapni az új dobozzal.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .