2018. február 16-án 00 órától 2018. február 19-én 24 óráig a Telekom havidíjas mobilinternet előfizetői bármennyi adatot használhatnak anélkül, hogy fogyna a díjcsomagjukban foglalt adatmennyiség, az EU-ban tartózkodók pedig +1 GB adatmennyiséget kapnak, ha elfogyna az adatkeretük, hisz adatbővítő vásárlására nem lesz lehetőségük.
Ugyanis péntek 22 órától várhatóan hétfő nap végéig az ügyfélszolgálati rendszereken végzett munkálatok miatt a telefonos és online önkiszolgáló felületek, valamint a Telekom mobilalkalmazás nem lesz elérhető, továbbá a telefonos ügyfélszolgálaton és az üzletekben is csak korlátozottan tudják kiszolgálni az ügyfeleket.
Átmenetileg nem lesz lehetőség például szolgáltatások, készülékek, tartozékok vásárlására; szerződéskötésre, szolgáltatásokra és folyószámlára vonatkozó módosításokra, számlával és SIM-kártyával kapcsolatos ügyintézésre (kivéve a letiltást). Bizonyos ügyfélszolgálati szolgáltatások, mint például a hibabejelentés és a mobilvásárlási szolgáltatások zavartalanul működnek majd. Domino előfizetők részére egyenleg feltöltésre csak a bankautomatáknál, a CIB és OTP bank telefonos ügyfélszolgálatán, benzinkutaknál, nagyobb újságárusoknál és a Szerencsejáték Zrt. értékesítő helyein lesz lehetőség. Számlabefizetést banki átutalással és a postákon (nyitvatartási időben) tudnak intézni.
A Telekom kéri és javasolja, hogy amennyiben erre lehetőségük van, ügyfelei úgy időzítsék ügyfélszolgálati intéznivalóikat, hogy azok ne ezekre a napokra essenek.