2020 szeptember 21.

Hozzászólás: Digi Portállal kapcsolatos fejlesztések, módosítások.

#6526
Lala
Adminisztrátor

Újra működik a fájl és a kép feltöltés is, használjátok bátran.nnMint észrevehettétek elindul az Apróhirdetések rovat. Eddig sajnos egyáltalán nem használtátok (kivéve Klackót ), még egy ideig fent hagyom, de szerintem nem lesz hosszú életű. Ha végül törlésre kerül, akkor helyette kaptok egy új képmegjelenítő modult a mostani helyett. Sajnos a két rendszer nem szereti egymást, én az apróhirdetés mellett döntöttem, lehet, hogy feleslegesen.nnSokat dolgoztam az oldal javításán mostanában, ez kívülről nem látszik. Sajnos az új e107 motor frissítése olyan jóra sikerült, hogy számos inkompatibilitási hiba előjött, szerintem nagyon eltúlozták az oldal védelmét, amit sajnos nem is lehet kikapcsolni.nnAnnyit kérek, hogy ha “Access Denied” hibaüzenettel találkoztok, akkor írjatok nekem egy üzenetet, hogy hol és mikor jött elő. Köszönöm előre is a segítségeteket.nnA napokban történt egy nagyon kellemetlen(nekem) és felháborító eset. Talán az egyik legnagyobb netes informatikai magazinban megjelent egy DVB-T set-top-box teszt, ez a Wayteq dobozról szólt. Ez az oldal a Prohardver. A tesztjük kísértetiesen hasonlít az itt megjelent tesztre, szinte ugyanarról szól, ugyanazokat a szempontokat vették figyelembe, ugyanazokat kifogásolták rajta, amiket én is. Náluk ez volt az első ilyen jellegű teszt, de már úgy írják, mint akik rengeteget csináltak és rutinosak benne. Gondolom nem sejtették, hogy ismerem az oldalukat, hiszen teljesen más tematikával foglalkozik. Kicsit mellélőttek, mert már több, mint 7 éve aktív tag vagyok náluk, de előtte is olvasgattam az oldalukat, ma is mindennap benézek. Természetesen írtam nekik, először a cikk fórumába, ahol a beírásom előtt nagy volt az élet, utána hirtelen nagy lett a csend, a teszt készítője is eltűnt. Nem hagytam annyiban, írtam a főszerkesztőnek, mert őt meg ismerem személyesen régebbről. Természetesen letagadták, részben pedig a Wayteq-re kenték, hogy ők írtak bele. Nem ajánlottam nekik semmi megoldást az estre, vártam, hátha elismerik, de ez nem történt meg, nem is javasoltak semmit a szemmel látható bizonyítékok ellenére sem. A Prohardver egy nagy cég, ők pénzt kapnak a tesztekért, akkor dolgozzanak is meg érte és ne az ilyen kis oldalaktól lopják el a tartalmakat. Sajnos jogilag semmit nem tudok tenni, beszéltem egy ügyvéd ismerőssel, de csak polgári peres úton tudnék fellépni, de így is nagyon nehéz lenne a bizonyítás, mert konkrét kézzel fogható bizonyíték nincs rá, ha nem ismerik el, nem lehet egyszerűen rájuk bizonyítani a lopás tényét. Meg őszintén erre nincs is időm, energiám, pénzem. Legalább annyit elvártam volna tőlük, hogy a cikk végére belinkelik a DigiPortált, hogy forrásként felhasználták. A cikk írója tagadta még azt is, hogy ismeri a DigiPortált. Egy beltéri tesztet számos szemszögből ellehet készíteni, jó példa erre a Szatelit Magazin, ebben a hónapban is volt olyan beltéri, amit ők is teszteltek, meg én is, de teljesen más a két cikk, nem is lehet összehasonlítani, teljesen mások a szempontok, csöppnyi hasonlóság sem fedezhető fel bennük.nnSzóval ez történt, már a nagyok is felhasználják a DigiPortál tartalmait, persze nekik mindent lehet, hiszen úgysem tud csinálni semmi az a kis oldal…nnNézzétek a meg a mi tesztünket és olvassátok el a Prohardveren megjelentet is aztán írjátok le a meglátásotokat, hogy én beszéltem-e be magamnak, hogy innen lopták az infókat, vagy Ti is úgy látjátok, hogy ez történt. Úgy olvassátok, hogy náluk ez az első set-top-box teszt.nnA végére egy jó hír is, hamarosan 2 új tesztet is láthattok, mindkettő különleges készülékről fog szólni, az egyik az új Scart csatis, olcsó dvb-t fta vevő lesz, a másikat még nem árulhatom el, mert még nem lehet kapni sem annyira új, de nagy lesz a meglepetés, az biztos.