2020 szeptember 19.

Hozzászólás: WayteQ HD-90 CX MinDig TV vevő

#16703
elektrodoki
Felhasználó

nagrakiller írta…nnjaja,szerencsére hepiend. mit mondtak volna a fogyasztóvédelmisek egyébként? van tippem de tőled akarom hallani a valos választ először.!

nnA hivatalos jog szerint, a bejelentéstől számítva 15 napja van a kereskedőnek, hogy nyilatkozzon arról, hogy javítva lesz, vagy cserélve. Ez nem jelenti azt, hogy ő akár 14 napig üljön a készüléken, mert a szerviznek nem lesz ideje korrekt válaszra. Ha a kereskedő elhozta hozta volna már hozzánk, valószínűleg te sem ordítottad volna le a fejük, maximum sürgetted volna a folyamatot. Ez teljesen érthető. A jog továbbá úgy rendelkezik, hogy már első alkalommal is kérheted a cserét (ha van másik készülék raktáron, azt el kell fogadnod), kivéve, ha ez nem jelent aránytalan többletköltséget a forgalmazó számára. Na itt van az eb elhantolva, ugyanis ki a bánat tudja azt a bejelentéskor megállapítani, hogy ez majd aránytalan többletköltség szempontból mit fog jelenteni. Ez annak a folyamatnak az eredménye, hogy a nemzetközi minták alapján a szervizek felől a kereskedők felé irányították az ügyfeleket. Értem én, hogy miért volt erre szükség , csak e közben körülményesebb és lassúbb lett az ügyintézés.nnNekünk már van erre receptünk, de a megvalósításához szélesebb társadalmai támogatásra lesz szükségünk.nnA mozgalom neve: “Együtt a vevőkért, a minőségért” Az egyesületünk indította, az OFE támogatja.