2020 szeptember 19.

Hozzászólás: WayteQ HD-90 CX MinDig TV vevő

#16699
elektrodoki
Felhasználó

nagrakiller írta …nnelektrodoki írta …nnNagrakiller írta…nnüdv elektrodoktor úr:))nnérdekelne,h igy látsatlanban mit mondtok arra a problémára,hogy egyik percben müködött a beltéri tetőantennával…átvittem a másik szobába és már nem müködött. se kép se hang. egyetlen fényjelzés sincs rajta! az üzletben ,ahol vettem(bp. 20.ker.) néhány napja,azt mondták,hogy adnak majd újat,de előtte elviszik szervizbe és 1-2nap után szolnak. ennek is már harmadik napja.nnlehet,hogy hibás darabot fogtam ki ennél is? mi a további teendőm szerinted?nnElőszöri is, tekintsetek el az “úr”-tólnnNyilván nem az történt, hogy kézbe fogva véletlenül kikapcsoltad a főkapcsolót, mert ezen van ilyen is. (Mostanság nem szokásos teljes áramtalanító kapcsolót tenni a termékekre, pedig “Hardwer reset” szükségessége esetén, könnyebb kikapcsolni valamit, mint megkeresni a hálózati csatlakozót!) Főleg, ha mondjuk egy üzemelő készüléket kapsz ki a konnektorból!nnDe visszatérve a problémádra. Teljesen előfordulhat, hogy 10 perc teljes árammegvonás után rendben elindul, és az is előfordulhatott, hogy a tápegység éppen megadta magát. Meg kell nyugtassalak, hogy ha ez utóbbi esett meg, akkor igen peches vagy, mert ez lesz az első ilyen hiba.nnMivel mi vagyunk a hivatalos garanciális háttér, tudnunk kellene erről az esetről. Három napon belül, ha meghibásodott, cserélni kell! Ha igénybe vetted a hivatalos hibabejelentési rendszert, http://www.elektrodoki.hu/index.php?a=hibabejelentes akkor direktben meg tudom mondani, hogy hol áll a dolog. Ha nem, akkor ezt most érdemes lenne megtenned, és a megjegyzésbe beírnod, hogy már rábíztad a kereskedőre)nnszia! köszi a gyors választ!nnhát,ahogy számolom már a 3napos cserehatáridőn tul vagyok…szept.27.én vettem a beltérit és okt.2szombat este ment tönkre.nnma korábban végzek meloval,beugrok a boltba,ahol vettem a cuccost és megkérdezem,h milesz a sorsom/sorsunk!én kiegyeznék azzal is,ha visszaadják a lét. érdekelne ez a mindig tv-s akcio.nnmajd még irok,hogy milett a vége a dolognak!nnSziasztok!nnna,hivtak az üzletből mareggel,ahol vettem a hibás gépet…szerintem nem csináltak vele semmit,ugyanugy ott állt a polcom,mint ahová hétfőn tette az eladó,mikor visszavittem. de mondta a fazon,h megvizsgálták,nem tudják mi a gondja és hogy beküldik még vhova központi szervizbe…szerintem elektrodokiékhoz!! de ma már csüt.van. betelt nálam a pohár! mondtam,h adják vissza a pénzt. erre mondta a fickó,h az nem lehetséges,de felhivja a főnökét….én meg erre elborult aggyal kontráztam,hogy rendben én meg addig hivom a fogyasztóvédelmis meg apehos közeli ismerősöet és megérdeklödöm,h ilyenkor mi a teendő!!nnugyérzem ez a fogyasztóvédelem volt a varázsszó,mert a telefonban ment a sutyorgás 1 percig,hallottam emlitette a srác a fogyasztóvédelmet is.nnde a vége azlett,h visszaadta a lét és elnézést kért,h eddig elhuzodott ez a dolog. de bizonyára gyári hibás készüléket kaptam!nnELEKTRODOKI!! ha esetleg kaptok 20.kerületből selejtes beltérit,akkor az lehet,h az enyém volt!!:)))

nnEzek szerint happy end lett a vége, de továbbra is mindenkinek azt ajánlom, hogy először tegye meg a hibabejelentést, akkor mindig simább az ügy. Ez nálunk az elektrodokinál, online is megtehető. Dolgozom a fogyasztóvédelemnek is, elmondhatom, hogy mit mondtak volna. De itt most nem is ez a lényeg. Ha a kereskedő nem intézkedik, akkor nincs mit tenni!