2019 szeptember 23.

WayteQ HD-95CX MinDig TV vevő

Kezdőlap Fórumok DigiPortál Fórumok Beltéri egységek, vevőkészülékek WayteQ HD-95CX MinDig TV vevő

Ennek a témakörnek tartalma 745 hozzászólás, 97 résztvevő. Utolsó frissítés:  Darázs Ferenc 4 éve, 5 hónapja telt el.

15 bejegyzés megtekintése - 496-510 / 746
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #19869

    darvinya
    Felhasználó

    nnIgen, én voltam a ludas, véletlenül megszüntettem a megosztást. Már működik a megosztás https://drive.google.com/folderview?id=0B4bCa2QRvXZycUstZXU3aWgxZFU&usp=sharingnnÉs fel is töltöttem 1 percel ide, gondolom ami után ellenőrzi az admin látható lesz .nn

    nnKöszönöm.

    #19870

    darvinya
    Felhasználó

    Tisztelt fórumtársak!

    Idézek WayteQ cégtől kapot válaszból.
    [b]Jó lenne, ha nem csak én leveleznék velük, mert nekem nem hinnek egyedüli panaszolónak.
    Ez a levélből is kiderült[/b]
    Az idézet végén van email cím oda várják a leveleket.

    Köszönöm

    [u]Idézet[/u]:
    [i] Tisztelt Radványi Péter!

    Kérdéseire az alábbi válaszokkal tudunk szolgálni:
     
    1. 0 óra és 1 óra között az EPG funkció hibás működését eddig a készülék több tízezer vásárlója közül senki nem jelezte felénk. A nehezen vizsgálható körülmények miatt és mivel nem kaptunk ezzel kapcsolatosan önön kívül visszajelzést a szoftver működését ilyen szempontból nem ellenőriztük. A fenti okok miatt ez az ön készülékével vagy az ön vételi helyével kapcsolatos probléma lehet. Kérjük juttassa el a készüléket szervizünkbe, hogy a hibát bevizsgálhassuk.
     
    2. A jelzett hiba szervizünkben nem volt tapasztalható. A felvétel illetve a csatorna váltás azon a csatornán indult el és készült el, amelyikre az időzítés be volt állítva, függetlenül attól, hogy milyen csatornára volt állítva kikapcsoláskor a készülék. Nem volt jelentősége annak sem, hogy kódolt vagy kódolatlan csatornák között kell-e a készüléknek váltania, tehát különböző MUX-ba is megtörtént az átlépés.
     
    3-4. A médialejátszó működésével kapcsolatos jelzését köszönjük, továbbítjuk a fejlesztőknek. Az ismétlés funkció ön által jelzett használata nem jellemző mód video állományok esetén, melyeket a felhasználók általában hosszabb tartalmú anyagokkal használnak, míg a zenelejátszás esetében néhány perces, a képek esetében pedig másodperces nézetekről van szó. Tehát az átlagos használati módokat figyelembe véve eddig nem merült fel ennek a működési módnak a használata. Videolejátszásnál az info rész az Exit gomb megnyomásával tüntethető el, az automatikus eltüntetés lehetőségét a fejlesztők felé továbbítjuk.

    Üdvözlettel:

    WayteQ Europe Kft.
    Cím: 1097 Budapest, Gubacsi út 6.
    E-mail: info@wayteq.eu
    Web: http://wayteq.eu [/i]

    #19871

    Caldera
    Felhasználó

    [quote1368772117=darvinya]
     
    Az ismétlés funkció ön által jelzett használata nem jellemző mód video állományok esetén, melyeket a felhasználók általában hosszabb tartalmú anyagokkal használnak, míg a zenelejátszás esetében néhány perces, a képek esetében pedig másodperces nézetekről van szó. Tehát az átlagos használati módokat figyelembe véve eddig nem merült fel ennek a működési módnak a használata.

    [/quote1368772117]

    Ez tetszik, ne akarják már tudni, meghatározni, hogy ki milyen hosszú filmet akar rajta nézni. Ez egy ostoba fejlesztési hiba, hogy nem lép a következő filmre, hanem mindig ugyanazt ismétli.

    #19872

    Pawasahy
    Felhasználó

    Találkozott más is ezzel a hibával?Az EPG infótól jócskán eltér az infó gomg megnyomása után kapott adat.A jelerősség:90%,a jelminőség:88%.A hiba közben töbszös is be,és kikapcsoltam az EPG-t,hiába nem javult meg.Ez a hiba régebben is előfordult már és csak akkor szünt meg ha kikapcsoltam a készüléket,majd újra bekapcs.

    #19873

    darvinya
    Felhasználó

    Talán a 2013 május 16 csütörtök , 19:51:06 -et olvastad!

    #19874

    Pawasahy
    Felhasználó

    Igen darvinya olvastam,és van még egy szoftveres probléma amit holnap még egyszer leellenőrizek utána ide beírom.Egy harmadik probléma,az időzítést nem tudja időrendi sorrendbe tenni,amit már a 20-30 éves videók is tudtak.Meg talán nem ártana a menü időzítés részéhez megoldani hogy a műsorok címét is bemásolná a készülék.legjobb box szoftvert az EPG részét tekintve a Telefunken TTR-280C MinDigTV vevőnél,vagyis annak a Hyundai klónjánál tapasztaltam.PL:az EPG-nél elég a kiválasztandó műsort kijelölni, és máris lehet választani a felvétel vagy az időzített csatorna lejátszás,vagy a visszavonás között.A kijelölt műsort aláhúzza,ha jól emlékszem a felvételt pirossal,ha szükséges addig amíg van szabad hely az USB eszközön.A lejátszást sárgával,így sokkal könnyebb szerintem ellenőrizni az EPG-n az időzítést.És felvétel közben lehetett az USB eszközről törölni ami nem kellett már.Meg a felvett filmek címét is eltárolta a felvételi infók között. Ha készítenének egy teljesen új szoftvert,amibe átvennének egy pár jó dolgot biztos hogy még több tízezer vásárlót szerezne a Wayteq cég.Vagy egy új cég összegyúrná ami jó a Telefunkenben,a Wayteqben és a nem klón Hyundai 366-ban és az lenne a neve:TeWaHy vagy WaTeHy.De ha jól gondolom darvinya arra gondoltál amikor aszt írtad “Talán a 2013 május 16 csütörtök , 19:51:06 -et olvastad! ” hogy írni kell a wayteq-nek.

    #19875

    darvinya
    Felhasználó

    nnIgen darvinya olvastam,és van még egy szoftveres probléma amit holnap még egyszer leellenőrizek utána ide beírom…nn

    nnDe ne csak ide írd be.nnKüld el a WayteQ cégnek is!!!nnNekem is lenne pár ötletem, de ez az rettentő zárt rendszert nehéz megfejteni javításra.nnFőleg rettentő nagy megkötés AH miatt és az SDK hiányában. :[

    #19876

    Black

    nn

    nnIgen darvinya olvastam,és van még egy szoftveres probléma amit holnap még egyszer leellenőrizek utána ide beírom…nn

    nnDe ne csak ide írd be.nnKüld el a WayteQ cégnek is!!!nnNekem is lenne pár ötletem, de ez az rettentő zárt rendszert nehéz megfejteni javításra.nnFőleg rettentő nagy megkötés AH miatt és az SDK hiányában. :[nn

    nnHát szerencsére nekem nincs ilyen készülékem.nnViszont Darvinyával bizonyos szinten nagyon egyet értek. Nem elég a hibákat csak a fórumokon leadni hanem a gyártó / forgalmazó felé is jelezni kel. Fórum arra jó, hogy megosszuk a hibákat másokkal is, de attól még jobb nem lesz a készülék.nnDe az igazság az, hogy 1-ember is megteheti azt amit több felhasználó szeretne. Ha egy készülék nem azt nyújtja nem megfelelően, amit a használati szerint kelenne nyújtania “használati része a gyári firmware fejlesztés is” akkor az mán nem a gyártóra / forgalmazóra tartozik.nnEzek a fajta felhívások tetszenek a legjobban, idézve Pawasahyt: https://www.digiportal.hu/plugins/forum/forum_viewtopic.php?19936.lastnnA támogatott formátumok listája tájékoztató jellegű, szoftverfrissítés esetén előzetes bejelentés nélkül változhat!nnMit jelent ez valójában? Vagy jobb lesz a készülék szoftvere vagy rosszabb. Ez ilyen formájában teljes mértékben zsákba macska, vagy fejleszti a gyártó a szoftverét vagy sem, viszont amit leír a használati azt hiba mentesen minden egyes részét tudnia kell a készüléknek, és abból elvenni nem vehet semmit. Nem ígéretért fizetnek a vásárlók.nnSDK hiánya, valóban hátrány. Viszont bizonyos szintem érthető. Tisztelet a kivételnek de volnának akik nem javításra használnák.

    #19877

    Pawasahy
    Felhasználó

    A WAYTEQ cég több mint egy éve,de lehet hogy az indulásakor közzé tette az oldalán:”A közeljövőben egy megújult GYIK (gyakran ismételt kérdések) oldal keretében összegyűjtjük a leggyakoribb kérdésekre a válaszokat, ezzel is elősegítve termékeink legkényelmesebb és legmagasabb szintű használatát.” Ez még azóta sem valósult meg.Regisztrálni lehet náluk: “Bejelentkezéshez – felhasználónév:…nnBejelentkezéshez – jelszó….” Ha egy olyasmire gondoltak mint az ALCOR VÉLEMÉNYEK FÓRUM akkor túl sokan írnának nekik és eszt nem szeretnék,mint egyik cég sem. Egy probléma a box-al kapcsolatban de szerintem eszt mindenki tapasztalta már. /csak az ingyeneseket fogom/Mindegy hogy be vagy kivan kapcsolva a készülék nem tud egymás utáni műsort felvenni,ha külön van időzítve.Vagy esetleg valamelyik szoftver megoldotta a problémát?

    #19878

    Pawasahy
    Felhasználó

    Black és darvinya igazatok van hogy minél több készülék használónak jelezni kell a cégnek a felmerült problémákat,hibákat.Valószínűleg azért nem teszik meg mert nem nagy árú készülékékről van szó,és vagy egyszerűen nem érnek rá,vagy csak TV nézésre használják nem felvételre.A nem nagy árú készüléket azért írtam mert más valóban nagy árú készülékekkel kapcsolatosan fordulnak az átlag emberek a gyártóhoz,forgalmazóhoz,stb-hez..A HYUNDAI 366 topiknál írtam: 2013 május 12 vasárnap , 18:33:24 .Egy pár éve nagyon megharagudtam a “nagy” márkák egyikére…. És 2013 május 12 vasárnap , 19:45:49 A “nagy” márka… /A hozzászólás ott megtekinthető/Az a készülék valóban drága volt,de amikor megvettem a WAYTEQ HD-95CX boxot már az első nap után többre értékeltem mint a “nagy márkát”.

    #19879

    darvinya
    Felhasználó

    nn…nnSDK hiánya, valóban hátrány. Viszont bizonyos szintem érthető. Tisztelet a kivételnek de volnának akik nem javításra használnák.nn

    nnA legnagyobb gond ott van evvel a készülékkel (ha már nincs SDK), hogy jtag-hez való aljzat van benne.nnAzt tudom, hogy lennének olyanok aki nem legális célra fordítanák.nnDe a legtöbb dolog sajnos olyan mély kódot érint, amit szimplán rövid hex kódokból kiolvasni nagyon nehéz, és ebből gazdálkodva javítani.nnEnnyi idő nincs és szerintem lehetlen is.

    #19880

    Black

    Semmi szégyellni való nincs abban ha egy cég vállalja a nyilvánosságot.nnAlcor cég vállalta, és a wayteq tulajok is ott reklamáltak.nnÁr semmit nem számit.nnEz úgy hangzik, hogy olcsón veted ne reklamálj. Ilyen a kereskedelem nincs, vagy legalábbis nem volna szabad megtörténnie. Hogy ki mire használja, tévézésre felvételre azt mindenki maga döntse el! Mind két funkciót hiba mentesen kell kezelnie.

    #19881

    Black

    Szia Darvinya!nnGyártót kel zaklatni folyamatosan, javítsák amit kel.nnGondolom sem te sem más nem azért vette meg a készüléket, hogy te magad fejleszd. Más kategória a Linuxos Boxok.

    #19882

    Pawasahy
    Felhasználó

    nnSemmi szégyellni való nincs abban ha egy cég vállalja a nyilvánosságot.nnAlcor cég vállalta, és a wayteq tulajok is ott reklamáltak.nnÁr semmit nem számit.nnEz úgy hangzik, hogy olcsón veted ne reklamálj. Ilyen a kereskedelem nincs, vagy legalábbis nem volna szabad megtörténnie. Hogy ki mire használja, tévézésre felvételre azt mindenki maga döntse el! Mind két funkciót hiba mentesen kell kezelnie.nn

    nnKi állította hogy az Alcornak vagy más cégnek szégyellnie kellene ha a honlapján van vélemény nyilvánítási lehetőség!Aszt tudom hogy az Alcornál informálódtak “reklamáltak” a Wayteq tulajok is.Sok kereskedelemmel foglalkozó cégnél megfordult vásárlótól hallottam ez vagy az a termék csak pár ezer ft-ba került,ha tönkremegy egyszerűen kidobja a szemetesbe.Már csak a szállítási,utazási költségek miatt is.A Wayteq boxokkal kapcsolatosan a felhasználók többsége részéről mégiscsak érdektelenség van mivel nem hívják fel a cég figyelmét a hibákra!Vagy nagyjából elégedettek a készülékkel.

    #19883

    Black

    nn

    nnSemmi szégyellni való nincs abban ha egy cég vállalja a nyilvánosságot.nnAlcor cég vállalta, és a wayteq tulajok is ott reklamáltak.nnÁr semmit nem számit.nnEz úgy hangzik, hogy olcsón veted ne reklamálj. Ilyen a kereskedelem nincs, vagy legalábbis nem volna szabad megtörténnie. Hogy ki mire használja, tévézésre felvételre azt mindenki maga döntse el! Mind két funkciót hiba mentesen kell kezelnie.nn

    nnKi állította hogy az Alcornak vagy más cégnek szégyellnie kellene ha a honlapján van vélemény nyilvánítási lehetőség!Aszt tudom hogy az Alcornál informálódtak “reklamáltak” a Wayteq tulajok is.Sok kereskedelemmel foglalkozó cégnél megfordult vásárlótól hallottam ez vagy az a termék csak pár ezer ft-ba került,ha tönkremegy egyszerűen kidobja a szemetesbe.Már csak a szállítási,utazási költségek miatt is.A Wayteq boxokkal kapcsolatosan a felhasználók többsége részéről mégiscsak érdektelenség van mivel nem hívják fel a cég figyelmét a hibákra!Vagy nagyjából elégedettek a készülékkel.nn

    nnA WAYTEQ cég több mint egy éve,de lehet hogy az indulásakor közzé tette az oldalán:”A közeljövőben egy megújult GYIK (gyakran ismételt kérdések) oldal keretében összegyűjtjük a leggyakoribb kérdésekre a válaszokat, ezzel is elősegítve termékeink legkényelmesebb és legmagasabb szintű használatát.” Ez még azóta sem valósult meg.nnEzt a fenti részt nem én írtam, nem én ígértem, nem én kértem, de gondolóm ön sem ígért ilyet.nnKi tette ezt közzé a felhasználóik vásárlóik felé ha ez így van?? Mért nem valósították meg az évek során?nn”Felhasználói érdektelenség”nnEz is kérdéses, Alcor honlapján a Wayteq tulajok megtették. És mit értek el? Wayteq-nél akkor sem volt probléma mert az Alcor honlapon adták le.nnHa egy készülék meghibásodik akkor valóban elgondolkodtató egy vidékinek, hogy vállalja a posta költségeket, vagy sétál pár sarkot a szervizig, vagy küldi a kukába. Itt nem készülék hibáról van szó hanem szoftveres problémákról, Darvinya leveléből ki is derül, hogy a forgalmazó / gyártó a fejlesztők felé jelzik. Ugyan akkor az is kiderül, hogy a gyártó szerint senki nem reklamál mindenki elégedett.nnKészülék árakra hivatkozni, kukára hivatkozni, nem tartom túl jónak. Minden vásárlónak kel eldönteni, hogy kinek mi az érték mi a drága. Addig amíg ilyen fajta közleményeket https://www.digiportal.hu/news.php?extend.793 olvasunk, addig az emberek nem igazán tehetik meg, hogy kukába dóbálozzanak.nnÉn sem önt sem mást nem akarok bosszantani, mindössze csak azt amit Darvinya is megtett, hogy a gyártó felé kel elsőként a problémát jelezni.

15 bejegyzés megtekintése - 496-510 / 746

Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

Ez a weboldal a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás