Áprilistól D-Ügyfélkapu néven, megújult arculattal Érhető el a DIGI Ügyfélkapu Applikációja
- január 1-jétől One márkanév alatt nyújtja szolgáltatásait a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., ugyanakkor jogilag csak az év második felében olvad be a One Magyarország Zrt.-be.
- A társaság a márkahasználati jogokra vonatkozó szerződésének megfelelően kivezeti a DIGI nevet és márkaelemeket, azonban a cég neve (DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.) egyelőre változatlan marad.
- Emiatt a DIGI ügyfelei 2025. március 31-től D-Ügyfélkapu néven, megújult One-os arculattal érhetik el a korábbi DIGI Ügyfélkapu alkalmazást.
- Az alkalmazás funkciói és a felületen használt felhasználónevek és jelszavak változatlanok maradnak.
2025. január 1-jétől One márkanév alatt nyújtja szolgáltatásait a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., ugyanakkor jogilag csak az év második felében olvad be a One Magyarország Zrt.-be. A társaság a márkahasználati jogokra vonatkozó szerződésének megfelelően kivezeti a DIGI nevet és márkaelemeket, azonban a cég neve egyelőre változatlan marad.
Ennek részeként a DIGI ügyfelei 2025. március 31-től D-Ügyfélkapu néven, megújult One-os arculattal érhetik el a korábbi DIGI Ügyfélkapu alkalmazást. A változással kapcsolatban a felhasználóknak nincs más teendőjük, mint elfogadni a legújabb szoftverfrissítést, amely Android és iOS operációs rendszereken is automatikusan megjelenik.
A D-Ügyfélkapu applikáció az elődjéhez hasonlóan ügyintézési lehetőséget biztosít a DIGI-vel 2025. január 1. előtt szerződött regisztrált ügyfeleknek. Az applikációban befizethetik, megtekinthetik és letölthetik számláikat, ellenőrizhetik a mobilos egyenlegüket.