Áprilistól D-Ügyfélkapu néven, megújult arculattal Érhető el a DIGI Ügyfélkapu Applikációja

Áprilistól D-Ügyfélkapu néven, megújult arculattal Érhető el a DIGI Ügyfélkapu Applikációja

  • január 1-jétől One márkanév alatt nyújtja szolgáltatásait a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., ugyanakkor jogilag csak az év második felében olvad be a One Magyarország Zrt.-be.
  • A társaság a márkahasználati jogokra vonatkozó szerződésének megfelelően kivezeti a DIGI nevet és márkaelemeket, azonban a cég neve (DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.) egyelőre változatlan marad.
  • Emiatt a DIGI ügyfelei 2025. március 31-től D-Ügyfélkapu néven, megújult One-os arculattal érhetik el a korábbi DIGI Ügyfélkapu alkalmazást.
  • Az alkalmazás funkciói és a felületen használt felhasználónevek és jelszavak változatlanok maradnak.

2025. január 1-jétől One márkanév alatt nyújtja szolgáltatásait a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., ugyanakkor jogilag csak az év második felében olvad be a One Magyarország Zrt.-be. A társaság a márkahasználati jogokra vonatkozó szerződésének megfelelően kivezeti a DIGI nevet és márkaelemeket, azonban a cég neve egyelőre változatlan marad.

Ennek részeként a DIGI ügyfelei 2025. március 31-től D-Ügyfélkapu néven, megújult One-os arculattal érhetik el a korábbi DIGI Ügyfélkapu alkalmazást. A változással kapcsolatban a felhasználóknak nincs más teendőjük, mint elfogadni a legújabb szoftverfrissítést, amely Android és iOS operációs rendszereken is automatikusan megjelenik.

A D-Ügyfélkapu applikáció az elődjéhez hasonlóan ügyintézési lehetőséget biztosít a DIGI-vel 2025. január 1. előtt szerződött regisztrált ügyfeleknek. Az applikációban befizethetik, megtekinthetik és letölthetik számláikat, ellenőrizhetik a mobilos egyenlegüket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.