2020 szeptember 28.

A UPC Direct örömmel jelenti be My UPC Direct néven induló online önkiszolgáló ügyfélportálját

A UPC Direct bejelentette új, már elérhető ügyfélportálját a My UPC Directet. Az alkalmazás magas szintű élményt, illetve egyedülálló eszközöket biztosít a UPC Direct eléréséhez, emellett a UPC Direct legfrissebb híreiről sem maradnak le a felhasználók.

A My UPC Direct egy önkiszolgáló portál, ahol minden, a UPC Direct műholdas szolgáltatást igénybe vevő ügyfél kezelheti szerződését, áttekintheti számláit és szolgáltatásait, kezelheti smartkártyáját és módosíthatja saját személyes adatait. Az ingyenes online ügyfélportál a https://login.hu.upcdirect.com linken már minden ügyfél számára bejelentkezésre kész, hogy szolgáltatásaikat bármikor és bárhonnan ellenőrizhessék. A My UPC Direct a szolgáltatások széles skáláját biztosítja – az ügyfeleknek lehetősége van a számláik és egyenlegük megtekintésére is, így elkerülve az esetleges elmaradást.

Érdemes a My UPC Direct felületet használni, mert minden szolgáltatás, melyre az ügyfélnek szüksége lehet, itt egy helyen megtalálható. Bejelentkezve a felhasználó egyből láthat egy áttekintést az összes igénybe vett, aktivált szolgáltatásáról: nyomon követheti számláit, kifizetéseit, vagy az összeget, amit már korábban befizetett. Egyszerűen lehet kezelni a smartkártyát (jelet frissíteni), áttekinteni a szolgáltatásokat és a műholdas berendezés információit, megváltoztatni az elérhetőségi adatokat, vagy akár kérdéseket feltenni az ügyfélszolgálatnak.

Ezt olvastad már?

RTL Most+ már a UPC Direct előfizetőknek is

2020 szeptemberétől már a UPC Direct ügyfeleinek is elérhetővé válik az RTL Magyarország prémium videós …

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .