A UPC Direct bejelentette új, már elérhető ügyfélportálját a My UPC Directet. Az alkalmazás magas szintű élményt, illetve egyedülálló eszközöket biztosít a UPC Direct eléréséhez, emellett a UPC Direct legfrissebb híreiről sem maradnak le a felhasználók.
A My UPC Direct egy önkiszolgáló portál, ahol minden, a UPC Direct műholdas szolgáltatást igénybe vevő ügyfél kezelheti szerződését, áttekintheti számláit és szolgáltatásait, kezelheti smartkártyáját és módosíthatja saját személyes adatait. Az ingyenes online ügyfélportál a https://login.hu.upcdirect.com linken már minden ügyfél számára bejelentkezésre kész, hogy szolgáltatásaikat bármikor és bárhonnan ellenőrizhessék. A My UPC Direct a szolgáltatások széles skáláját biztosítja – az ügyfeleknek lehetősége van a számláik és egyenlegük megtekintésére is, így elkerülve az esetleges elmaradást.
Érdemes a My UPC Direct felületet használni, mert minden szolgáltatás, melyre az ügyfélnek szüksége lehet, itt egy helyen megtalálható. Bejelentkezve a felhasználó egyből láthat egy áttekintést az összes igénybe vett, aktivált szolgáltatásáról: nyomon követheti számláit, kifizetéseit, vagy az összeget, amit már korábban befizetett. Egyszerűen lehet kezelni a smartkártyát (jelet frissíteni), áttekinteni a szolgáltatásokat és a műholdas berendezés információit, megváltoztatni az elérhetőségi adatokat, vagy akár kérdéseket feltenni az ügyfélszolgálatnak.