2018 október 19.
Főoldal / Egyéb / A Turner megnyitja második gyermekcsatornáját a Boomerangot a hirdetők számára

A Turner megnyitja második gyermekcsatornáját a Boomerangot a hirdetők számára

A Turner Broadcasting ma bejelentette, hogy a második legnagyobb, gyermekeknek szóló márkája, a Boomerang, a globális, kizárólag rajzfilmeket sugárzó és az ifjúságot megcélzó csatorna, amely időtlen és kortárs rajzfilmeket tűz műsorra a közös családi időtöltés jegyében, októbertől hirdetési és promóciós lehetőségeket kínál Magyarországon.

A világ legnagyobb animációs film gyűjteményének hatalmas erőforrásaira támaszkodva, amely a Warner Bros., a Hanna-Barbera, a Cartoon Network és az MGM televíziós és színházi rövidfilmjeit, sorozatait és különkiadásait tartalmazza, a Boomerang műsora olyan időtlen kedvenceknek ad otthont, mint a Tom és Jerry, a Bolondos Dallamok és a Scooby-Doo, egy sor újonnan megvásárolt kortárs sorozattal egyetemben, amelyeket a világ legkülönbözőbb pontjain gyártanak a stúdiók. Ebbe a kínálatba beletartozik az Oddbods, a Happó család, az Én és a lovagom, a Dorothy Óz földjén, amely a klasszikus Óz, a csodák csodája filmen alapul, illetve az átdolgozott Flúgos futam sorozat, amely a bolondos Hanna-Barbera klasszikus előtt tiszteleg. Az új, egyéb animációs stúdióktól megvásárolt műsorok közé tartozik a Kókusz Kokó, a kis sárkány, és a Pat, a kutya sorozat is.

„A Boomerang mindig is az időtlen kedvencek közé tartozott, amely generációkon átívelő szórakozást nyújt, átértelmezte a közös családi televízió-nézés élményét, ezáltal lehetővé téve a hirdetők számára, hogy egy széles közönséget érjenek el. A reklámértékesítés megnyitása stratégiánk legújabb állomása, amely a helyi piacon elért sikereinkre épít” – nyilatkozta Paromita Dey, a Turner hirdetés-értékesítési igazgatója.

„Megtiszteltetés számunkra, hogy a Boomerang csatornát is gyermek portfóliónkban kínálhatjuk. Az időzítés tökéletes, hiszen most kezdődik az egyik legjelentősebb gyerekeket-célzó hirdetési szezon. Örömmel tekintünk az elé, hogy partnereink minél szélesebb körét tehessük láthatóvá ezen a platformon. Értéknövelt, célzott megoldásokkal állunk majd hirdetőink rendelkezésére, amely keretében adatokkal biztosítjuk, hogy elérjék célcsoportjukat: a gyermekeket és szüleiket. A Boomerang nem csak a gyermekpiacon betöltött pozíciónkat erősíti, de egyszersmind teljes portfóliónkat is erősebbé teszi” – tette hozzá Lukács Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.

Ezt olvastad már?

Magyarországon elsőként a Tarr-nál érhető el az Epic Drama SVOD kínálata

A Tarr Kft. 2018. július 1-31. közötti kódolatlan időszakában a Viasat World Epic Drama csatorna …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás