2018 szeptember 24.
Főoldal / Egyéb / A Telenor támadást indít a vezetékes telefonok ellen
A Telenor márka (korábbi nevén Pannon) Magyarországra érkezése alkalmából a vállalat minden eddiginél alacsonyabb árakat, egyszerűbben használható mobil szélessávú szolgáltatásokat és a piac radikális átalakítását ígéri az ügyfelek számára, ezzel együtt a vonalas telefont a felesleges kiadások közé sorolja. Ennek keretében a Telenor: - a mobilról vezetékes irányba történő hívások tekintetében minden eddiginél alacsonyabb, 5 Ft-os percdíjat vezet be;rn- bejelenti Magyarország első percalapú, feltöltőkártyás mobilinternet csomagját, amelyben 10 óra használat csupán 3 000 forintba kerül;rn- országos televíziós imázskampányt indít.rnA világszerte 179 milliós ügyfélkörrel rendelkező Telenor márkára történő váltásra holnap, május 18-án kerül sor. Ennek keretében számos olyan új termék és szolgáltatás válik elérhetővé, amely beváltja majd a magyar fogyasztók érdekét szolgáló szorosabb verseny megteremtésére, a magasabb fogyasztói érték létrehozására és az innováció további előmozdítására tett ígéreteket. A mobil tarifák és a vezetékes hívások díja közötti különbség megszüntetése a vállalat várakozásai szerint a telefonálási szokások gyökeres átalakulásához vezet, amint az ügyfelek felismerik, hogy nincs többé szükségük a mobiltelefon mellett vezetékesre is. A Telenor most elérkezettnek látja az időt a 3 millió, még vezetékes vonallal rendelkező magyar ügyfél felesleges kiadásainak megszüntetésére.

A Telenor támadást indít a vezetékes telefonok ellen

Anders Jensen, a Telenor Magyarország vezérigazgatója szerint az ajánlat mérföldkőnek számít a mobiliparágban. A bejelentés egybeesik a mai Távközlési Világnappal, míg a holnapi nap az Internet Világnapja lesz:

„Arra törekszünk, hogy a Telenor értékeit úgy hozzuk el Magyarországra, hogy az átalakítsa a felhasználók mindennapi életét. A Telenor név mögötti tartalom lényege, hogy a jövő megoldásait a jelenben teremtsük meg. Ezzel véget vethetünk többek között a költséges vezetékes telefonálásnak, a követhetetlen árképzésnek és a nem megfelelő szintű értéket biztosító mobil szélessávú szolgáltatásoknak. A percdíjak csökkentésével a mobiltelefonálás válik a telefonos kommunikáció egyetemes formájává. Így nem csupán pénzt takarítunk meg a fogyasztók számára, hanem a vezetékek és a kábelek miatti kötöttségektől is megszabadítjuk őket.

Ígéretet tettünk 3,5 millió ügyfelünknek és kollégáinknak, hogy 2010 a gyökeres változások éve lesz, melynek következményeként olyan egyszerű, intelligens és megfizethető termékeket kínálhatunk, amelyek megkönnyítik vásárlóink életét, különösen a mostani nehéz gazdasági helyzetben. Az ügyfelek bizalommal fordulhatnak a Telenor felé, hiszen a cég hosszú ideje létező igényekre ad választ. Célunk az, hogy Magyarország kedvenc mobilszolgáltatójává váljunk.”

Egy, a Telenor által végzett felmérés eredményei szerint a felhasználók 90%-a elégedetlen a mobilról vezetékes irányba bonyolított hívások magas díjaival. Annak érdekében, hogy e nehéz gazdasági helyzetben kevesebb pénzért többet kínálhasson ügyfeleinek, a Telenor holnaptól elindítja Vezetékes-hívó szolgáltatását, amelynek keretében a vezetékes számok rendkívül alacsony, 5 forintos percdíjjal[1], külön havidíj nélkül hívhatók mobiltelefonról. A háztartások havonta akár 2 821[2] forintot is megtakaríthatnak ezzel az új szolgáltatással.

A felhasználóknak többé nem kell aggódniuk a költségek miatt, amikor barátaik vagy családtagjaik vezetékes telefonját hívják mobiltelefonról, emellett megnyugtató lehet számukra a tudat, hogy ezt ezentúl bárhonnan, bármikor megtehetik. A Telenor valószínűsíti, hogy ennek hatására a felhasználók a vezetékes hálózatokról a vezeték nélküli hálózatokra térnek majd át. Ez pedig azt jelenti, hogy a többi európai országban megfigyelhető tendenciával összhangban lassan Magyarországon is leáldozik a vezetékes telefonálás kora.

Mindezek mellett a Telenor bevezeti Magyarország első percalapú, feltöltőkártyás mobilinternet csomagját, az Internet Praktikum csomagot, amely leegyszerűsíti és olcsóbbá teszi a mobilinternet használatát.

„Amikor jegyet foglalunk egy repülőgépjáratra, nem megtett kilométereket vagy üzemanyagot adnak el nekünk. Miért lenne másképp a mobilinternet esetében? Az emberek szabadon akarják használni az internetet, és csak arra kíváncsiak, hogy a használat egy adott idő tekintetében mennyibe kerül nekik. A Telenorral most mindkét kívánalom teljesül” – mondta Anders Jensen.

Az új felmérések adatai szerint a felhasználók 75%-a – különösképpen azok, akik számára újdonságot jelent a mobil szélessáv használata – könnyebben értelmezhetőnek találja, ha időmennyiséget, nem pedig adatmennyiséget vásárol, hogy a szolgáltatást a szabadságuk idején vagy otthon vehessék igénybe. Azok számára, akik nem tudják, milyen gyakran van szükségük internet-hozzáférésre, a legegyszerűbb választás a most bevezetett percalapú díjazás – annyit fizetsz, amennyit használsz -, így az internetes böngészéssel arányos fizetés lehetőségének biztosításával a Telenor megszabadítja e felhasználókat a követhetetlen áraktól és azoktól a méltánytalan korlátozásoktól, amelyek felhasználási szokásaikkal már nem egyeztethetők össze. Az árak 10 órányi mobilinternet-használat esetén 3 000 forintnál kezdődnek; ezt a Telenor az ország lakosságának jelenleg mintegy 65%-át lefedő 3G hálózaton keresztül biztosítja.

Anders Jensen vezérigazgató megítélése szerint a Telenor innovatív stratégiája, amellyel személyre szabottabb, magasabb ár-érték arányt képviselő szolgáltatások biztosíthatók, gyors növekedést eredményeznek azáltal, hogy a fogyasztók a vezetékes hálózatról áttérnek a mobil hálózat használatára, és egyben felgyorsul a mobil szélessáv elterjedése is a lakosság körében.

Végezetül 2010. május 18-tól a Telenor 59 Ft/0,1 MB-ra csökkenti az EU-n belül az adatletöltési díjakat. A három szolgáltató közül így a Telenor kínálja majd a legkedvezőbb roaming díjat, és tovább növeli azon felhasználók számát, akik profitálnak a mobil szélessáv használatából.

A felhasználók holnap (május 18-án) kaphatnak közelebbi képet a márkáról, amikor a Telenor elindítja országos televíziós kampányát. Ez az imázskampány bemutatja, hogy a Telenor olyan emberközeli vállalat, amely elkötelezte magát az emberek mindennapjainak jobbá tétele mellett, másrészt, hogy a Telenor világszinten is vezető, 179 milliós ügyfélkörrel rendelkezik, harmadrészt pedig, hogy a vállalat nagyobb értéket és innovációt kíván teremteni a felhasználók valós igényeinek és törekvéseinek megismerése révén.

Forrás: Telenor

Ezt olvastad már?

Kódolatlan időszak a FilmBox csatornáin

A FilmBox áprilisban ismét megnyitja csatornáit. A tavaszi kampány részeként, 2018. április 13-29. között 8 …

2 hozzászólás

  1. Ha, tényleg 10 óra 3000Ft a mobil net akkor a kutyának se kell. !amazed

  2. Hát igen, szép kis lehúzás, arról nem is beszélve, hogy csak fél óra inaktivitás után nem számolja a perceket, Teszem azt, a delikvens 2-3 órára elfelejt lecsatlakozni, de közben vonja le is a pénzt… mert tuti valami windows-os vagy vírusirtó frissítés, vagy egyéb kommunikáció miatt nem lesz inaktív.rnEleve nem értem a kampányt a “gondolunk azokra akik keveset interneteznek” jelszóval… egy szolgáltatást arra alapozni, hogy azt egyébként se nagyon használják?! Ezért a pofátlan díjak, de szerintem a T-Mobil féle feltöltőkártyás net mindenképp jobb megoldás (annak aki nem akar fix havidíjat előfizetéssel).

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás